úterý 28. dubna 2009

ČESKOLIPSKÝ MTB MARATHON



Předkolo závodu jsem si dal, když jsem z Úštěku dorazil do Lípy a zjistil, že nemám tretry, tak z5 a z5... A hned byl start. Šlapal jsem co to dalo, ale první skupinka mi ujela hned od startu. Jel jsem tedy solo a čekal, až se někdo přiblíží ze zadu, koho bych se chytl. Jenže místo toho jsem se po metru přiližoval chvostu skupiny přede mnou. To mě povzbudilo, opřel jsem se do toho a do kopečka je dojel. Jenže hned zas nastala rovinka a já to už nedokázal uviset, takže pa pá. Na to že jsem jel 90% trasy uplně sám, bez chvilkového závětří, nebo udávání tempa, jsem byl pul kilometru před cílem se sebou spokojenej, na 50km s časem 2h 5min, proč ne? Protože pak v cíli jsem zjistil kolik už je tam lidí! Prosim vás, lidi, jak to děláte :-)

Že jsem se neflákal je snad vidět na fotce se zaprášeným a prosoleným xychtem:



Myslím, že to bylo daný chtrím terénem - stačil pak krátkej, sotva 3m prudší sjezd a lidi slejzali z kola (?) ...a mojí neschopností se zavěsit za rozjetou skupinku. Musim si na to dát na malevilu velkej pozor.

Žádné komentáře: