úterý 12. května 2009

Duratec canner cc1 - test



sledujte mtbs.cz :-)

V písku jsem ocenil skvělou kombinaci pneu (vpředu Schwalbe Noby Nick, vzadu Racing Ralph) a celkovou stabilitu kola – kam namíříš, tam se opravdu drápe, dobře drží směr. I když podjel předek jedním a zadek druhým směrem, kolo bylo klidné a dralo se za pedály vpřed = odpouští dost chyb jezdce. Stoupání a akcelerace je spíš standardní, než vyšší. Komfort je na tom asi uplně stejně, nebo hůř – jestli někdo polemizuje o smyslu karbonové zadní stavby na jinak duralovém rámu (podle mě plně funkční řešení) pak karbonová, dvojitá „sponka“ přináší otazníků dvakrát tolik – nepozoroval jsem v podstatě žádnou její funkci - možná jsem byl na tento konkrétní model moc lehkej – nevim. Ani sedlo nepřidalo jízdě v terénu na komfortu, na dotek krásně pružilo uprostřed, ale tam se přeci moc nesedí. Nejnamáhavější sedací část byla tvrdá a tuhá - takhle mě zadek nebolel už dlouho. I tak je ale cítit, že závodní potenciál v sobě má .( Dal jsem na něm 50km kokořínskem – tedy důstojnou trasou, za 2h10minut. A o týden později závod v písku okolo české lípy za podobný čas )
Pěkný je začištění svárů, docela mate – lidi si choděj oťukat, jestli je to carbon, nebo dural - i když strojaři řikali..( :-) ), že by radši nechali hezkej svár, než viditelný začištění…
Jo a ještě gripy: vyboulený uprostřed – uplně mi to páčilo palec, při delší jízdě to dost bolelo = dost tlustý, pro mě nevyhovující.

Žádné komentáře: