středa 3. června 2009

ABB CUP 2009


...na fotce nejsem já :-) jednak mám jiné kolo, jinej dres a jinej obličej, ale hlavně jsem tuhle sjezdovku nevyjel, ale samozřejmě, jako každý slušný člověk, vytlačil...

Vlastní fotku budu mít, hned jak mi dojde DVD. Pamatoval jsem si z loňska, že je trasa ABB Cupu o dost lehčí, než Malevil. Změny pořadatelů spolu s lehkou ztrátou paměti ale udělali z letošního ročníku parádní překvapení. Výjezd sjezdovky byla opravdu lahůdková novinka, ano, jelo to jen minimum z celkového počtu závodníků, ale to přeci nevadí. Na trase tak bylo všechno, od rychlých úseků, extrémního stoupání, skvělé sjezdy - opět po sjezdovce- paráda. Jen lidí tam bylo o dost méňě. Na jizerské hory je to opravdu povedený závod.


věštění z mraků, tak jak dneska?



a v cíly je to jasný :-)

Žádné komentáře: