úterý 12. května 2009

Malevil Cup 2009





  1. prvních 40km jsem letěl jak pták :-):)
  2. na cca 45 jsem dojel jednu krasavici inteligentní, dal se s ní do řeči, nabídl jí, že jí potáhnu až k nejbližší skupince – a dotáhl, kopce nekopce, byl jsem na svoje gentlemanství hrdej
  3. tak jsem to zopakoval na 50 km s jinou krasavicí a v kopci ujel jí i tý další skupince – prostě boží forma
  4. na 55 mi ve sjezdu uletěla brašnička pod sedlem, jenže nešlo v těch šutrech zastavit, až pod kopcem . takže výběh zase nahoru – najít taštišku, šup s ní za elastáky a běh z kopce dolu = ku..vský křeče a ta poslední předjetá skupinka mě bezohledně ujela i s tou... ...je to a žádná krasavice :-):-)
  5. a pak, jako na potvoru, místo abych si odpočal a přešly mě křeče, přišlo to nejtěžší stoupání.
  6. ale neva, výsledky jsou v porovnání s loňskem dobrý:

letos

99 z cca 300 v kategorii //nevim jestli započítávat i ty co vůbec nedojeli

270 z cca 800 celkově

vloni:


172 z cca 300 v kategorii

437 z cca 750 celkově



70míst, to je asi 20minut – to je výzva na příští rok :-)

Žádné komentáře: