pondělí 15. září 2008

SPECIALIZED RALLYE SUDETY 2008


Zdravim! Celá akce za sebou táhla podezření neúspěchu jako stín. Napřed onemocněla dcera, takže jsem musel vyrazit sám. Z plánované pozávodní společné oslavy narozenin s bráchou se pak stal můj odjezd domů... ...ale zatím je večer, v Hronově v obýváku s bráchou popíjím pivo a připravuju věci na zítřejší krátkou trať 63km. První co nemám je ventilek k hadičce camelbacku. (Hned ráno , když je naplněn sladkým roztokem se předkloním a polejvám si záda, dohy, předsíň.) Venku mrholí a nemůžu se rozhodnout zda přezout přední pneu na hrubší. Nakonec jsem prostě línej. A nebo jako bych už věděl, že si toho i tak užiju. Kolem půlnoci jdu do postele, brácha se obětuje a spí na zemi, ráno se mnou brzo vstává a vaří mi čaj a celkově se tu o mě krásně starají. Jedu na start, parkuju lezu ven, je zima jak prase, děkuju Martině za novou budnu k narozkám... pak už je start a první stoupání. Jede se mi fajn, jen při každém sjezdu mo vyteče trochu vody z batohu na záda a po nich na nohy, lepí mi celý kolo... V jednom z dalších stoupání mě předjíždí Míra :-( no to neni povzbudivý. Předjíždím ho na rovince a vynechávám občerstvovačku v Teplicích. Musím být rychlejší. Na kontrole (nevim kolikátej přesně km, protože od 25 jsem měl uraženej snímač tachometru, pak máme téměř shodný čas. Musím máknout. Klesám lesíkem těsně před konečným stoupáním a v cestě kámen. Přejel jsem ho předním i zadním kolem. Cítím ho až na ráfcích a tak rovnou zastavuju a opravdu - díry v obou kolech. Do pr... zastavuju, ruce rozklepaný snažim se sundat gumu, nandat duši, ta se ale svinsky kroutí... konečně nafukuju a jdu sundat zadní... to mi jde už rychleji, už jsem klidnější... lepím, druhou náhradní už nemám... ty záplaty nějak nedržej! lepím znovu, nafukuju a nasuzuju řetěz a chci jet, jenže zadní je nějaký měkký! Sundám a zjistim další díru - lepím, svačím a volám bráchovi, že se 40 minutovou ztrátou - no jo no jo, žádnej supr mechanik asi nejsem - už nezávodim, že jen dojedu trasu.A tak jsem v cíli svého jubilejního, desátého zvodu až 247 s časem 3:58 se ztrátou 1:48 na vítěze, uplně hotovej, hřeju se v autě a volám všem tu křivdu :-):-)

Trasa krátký tratě je moc pěkná, není to to nejtěžší co jsem jel, i když závěrečný kopec je opravdu prověrka. Tak příští rok! + gratulace Mírovi, byl lepší i kdybych nelepil.




2 komentáře:

Mirek řekl(a)...

Tak to me teda stve, ze jsem si te za cely zavod ani jednou nevsiml. Mohli jsme se vzajemne trochu vyhecovat.
Take se mi konec moc nepovedl a v zaverecnem stoupani jsem hodne propadl (o dobrych 17 mist) :-( protoze jsem pozde doplnil energii a nakonec do cile dorazil plny sil.
Nicmene na to, ze jsem letos na kole temer nesedel, to pravda nedopadlo nejhure. Nic si z toho nedelej, pristi rok mi to rozhone nandas.

Mirek

Jo a na tu tombolu jsem nakonec dorazil pozde, tak ani nevim jestli jsi zase nevyhral nove kolo ... :-)

Mirek řekl(a)...

http://www.fotokocian.eu/galerie/080913-Sudety-MTB-zavod-3/velke/DSD_55895-1165.JPG