pondělí 20. června 2011

tlustá čára

Tahle tlustá čára je tvořená zjizvenou dlaní, která na mtb po chvilce pěkně (nepěkně) bolí, vyprchávající potřebou být součástí arogantního davu mtbikerů, kteří se řítí pěšinami mezi chodci stejně jako městem mezi bruslaři, jakoby byli jediní na světě. Tlustou čáru tvoří mega-únava z přestěhování ze starého bytu, který bylo potřeba vyklidit do posledního prkýnka, mezi tím budovat zázemí v novém bytě, přitom se věnovat zaměstnání, kde se naskytla živoní šance na úspěch (a povedlo se) a potřeba utrácet za to všechno horentní sumy, na které bylo potřeba ještě někdy někde přivydělat... Tlustá čára je složená ze stop našeho nového psa, kterého jsem přivez z útulku a okamžitě se stal zrcadlem mé duše. Na cyklistiku jsem nijak nezanevřel, jen její závodní tempo mi frnklo mimo můj zájem. Koupil jsem si proto skládačku do města a km nechť přibývají pomaleji s o to větší radostí. Podobnou změnu znamenala výměna kajaku za mtb a tak se už pomalu těším, kam mě osud zavede od této tlusté čáry.

Žádné komentáře: