úterý 14. července 2009

Praha - Karlštejn Tour (Kolopro.cz)

Zdar a sílu! Nohy si ještě bolestivě pamatují křeče v posledním písku, ostatní vzpomínky se pomalu ztrácí v chaosu příprav na dovolenou.

Byl to můj první závod ze seriálu Kolo Pro Život a musím říct, že zázemí a organizace velmi dobrá, cena 600, resp. 700 je však stále poměrně vysoká. Rodiny s dětmi si jí však vyberou do syta. Výtvarný koutek s občerstvením zdarma nadchl. Skvěle jsou připraveny i dětské závody, kterým nechybí žádné detaily z dospěláckých závodů. Naší první medaily z mtb tak do rodiny dovezla dcera, když v kategorii do 6 let včetně získala skvělé třetí místo:-).

Já s Mírou, který zajistil startovní čísla jsme bojovali statečně na 53km trase, která je, po překonání počátečního asfaltu v městě, docela fajn.

Můj výsledek: 296. / 112 v kategorii z celkového počtu něco málo pod 900 závodníků / cca 300 v kategorii, se ztrátou 00:49:05 na vítěze je můj letošní průměr. Nejhorší byl poslední kilometrový pěší výstup cca 2 - 3 km před cílem - to mě fakt nesedí. Výsledkem byly i křeče, kdy jsem ze stoje nedokázal dosednou zpět do sedla - protože mi nešly pokrčit nohy. Manželka konstatovala, že asi dělám něco blbě :-) No ASI jo :-) Tak na příštím závodě snad líp.

Žádné komentáře: